I April vår familie tok en biltur fra Michigan til Florida. Langs veien, bestemte vi oss for å stoppe i Kentucky ‘ s Red River Gorge til å se Natural Bridge. Ikke bare var det vakkert, men det var det perfekte sted å vandre, og strekke bena våre for et par timer. Utsikten fra toppen av broen var helt fantastisk., Høydepunktet var definitivt være i stand til å gå høyt over trærne på den store, sandstein bridge. Hold lesing for en guide til å besøke Natural Bridge State Resort Park.,

Sjekk ut våre andre artikler relatert til dette innlegget (de er alle en del av samme road trip)-
Hvordan du skal Ta en Uforglemmelig Tur til Universal Studios på et Budsjett
Ting å gjøre i Savannah GA
Universal Orlando Resort – Den Ultimate Guiden på et Budsjett
Stephens Gap Cave

Hvor er Natural Bridge State Resort Park (fornøyelsespark)

2135 Natural Bridge Rd, Slade, KY 40376

Det er forretningsvennlig og ligger i Kentucky langs den Røde Elva, ved siden av Red River Gorge. Red River Gorge og Natural Bridge State Resort Park er omgitt av Daniel Boone National Forest., Hele dette området er vakkert, og det er så mye å utforske utenfor den Naturlige Bro. Men, vi hadde bare et par timer så vi bodde i området av Natural Bridge.

Morsomme Fakta om Natural Bridge & Red River Gorge-området

• Noen geologer tror at Natural Bridge er minst 1 million år gamle.
  • sandstein arch (Natural Bridge) er en utrolig 78 meter lang, 65 meter høy, 12 meter tykk og 20 meter bredt.,
  • Det er over 200 naturlige buer innenfor en 10 km radius. Hold øynene skrelles. Noen av dem er små og kan være lett savnet.
  • Dette området har den høyeste konsentrasjonen av naturlige buer Øst i Arches National Park i Utah.
  • Red River Gorge Geologiske Området har blitt en av verdens beste klatrefjell destinasjoner.
  • Natural Bridge State Park (nasjonalpark) har over 20 miles av stier.,
  • Det er FRI til å vandre

Fotturer & Stier

Vi startet av Hemlock Lodge og tok den Opprinnelige Stien til Natural Bridge. Denne løypa er ca 1/2 mil til buen. Mens denne løypa er relativt lett, det har en høydestigning på 406 ft. i en kort periode av tid. Det kan bli ganske intens for de som ikke er i best form eller barn. Som blir sagt, denne stien har mange steder å stoppe og hvile hvis det er nødvendig.,

Så vi tok Fett Mans Klem til toppen av Natural Bridge. Fett Mans Presse er en vakker stein trapp som er latterlig lite. Så smal at min sønn har gjort det et poeng å skrike til mannen min,

«Um, pappa, jeg tror du kan ha et problem.»(Ha Ha! Han betydde ingen skade)

å Være på toppen av buen var så fredelig. Vi kunne ha oppholdt seg der til evig tid., Men vi ønsket å se mer.

Vi tok Laurel Trail Ridge til utkikkspunkt. Denne stien er en kort spasertur langs kanten av klippene utkikkspunkt. Når du er på Utkikk Punktet du vil se en spektakulær utsikt over Natural Bridge. Jeg anbefaler at du ikke hoppe over dette punktet. Når vi er ferdig nyter utsikten der vi kom tilbake på Laurel Ridge Sti og vei til Elskere Spranget.

Mens Elskere Spranget var kult, det var ikke vår favoritt. Hvis du leter etter noe å hoppe over, Elskere Sprang ville være det., Jeg likte ikke at det oversett en campingplass. Det tok bort fra de naturlige skjønnhet.

Fra det vi tok Laurel Ridge til Devil ‘ s Gulch. Djevelens Gulch er så kult. Det er en veldig bratt og smal stein trapp. Være forsiktig med å gå ned trappen. Vannet var dryppende på trappene, noe som fører dem til å bli glatt.

Dette trapp som fører oss ned til Battleship Rock Trail. Dette er en vakker sti full av trebroer og tre trapper., Vi så også mange arch formasjoner langs denne veien.

Denne stien førte oss til Rock Garden Sti som førte oss tilbake til våre parkert bil. Rock Garden Stien i skogen, og for det meste flatt.
Vi har ingen klager med stien loop som vi tok. Vi tilbrakte et par timer å utforske dette området, og elsket det. Jeg er sikker på at vi vil være tilbake for å vandre litt andre stier og selvfølgelig, se Natural Bridge igjen.,

Hva du skal ha fotturer i Natural Bridge eller Red River Gorge

Vi besøkte Natural Bridge State Resort Park i begynnelsen av April. Løypene var ganske tørr, men noen ganger er glatt. Djevelens Gulch var den mest glatt på stedet. Vi anbefaler komfortable sko med god trekkraft. Klatring opp til Natural Bridge var knallhard og varmt. På grunn av dette, sørg for at du ta med rikelig med vann. Vi personlig foretrekker bærer hydrering ryggsekker over vann på flasker. Vannflasker kan få tunge og bli ganske irriterende., Bære vann på ryggen føles lettere og du slipper å holde noe i hendene.,dration Ryggsekk (våre favoritter)

• Komfortable sko med god trekkraft (min mann elsker disse)
  • Komfortable Klær (fukttransporterende om å gå i sommermånedene)
  • Kamera (vi bruker dette)
  • Vidvinkelobjektiv for å få et bilde av hele broen fra nært hold
  • Zoom linse for å få et flott bilde av broen fra Utkikk Punkt
  • Solkrem
  • Ting å gjøre ved Natural Bridge Park Resort

• Turen over 20 km med løyper for GRATIS
    • fugletitting
    • Hoedown– Tilgjengelig lørdager Mai-oktober., Warm-up starter på 6:30 pm & dansen starter på 7:30. Kostnaden er $3 per person, barn 12 & under er GRATIS.
    • Camping – Lukket 15 November – Mars 15
    • Kanopadling & Kajakk – Kano & kajakk utleie er tilgjengelig Memorial Day – Labor Day
    • Fiske – En Kentucky fiskekort er nødvendig. Parken tilbyr en fantastisk loaner fiske program hvor du kan låne GRATIS fiske utstyr.
    • Sky-Heis – Ta en tur til toppen av Natural Bridge
    • Miniature Golf – Åpne eller i nærområdet., Hotellet ligger nær sky heis, parkering område
    • Piknik – Det er piknik minimum av fem stjerner, lekeplasser, toaletter og griller plassert over hele parken.
    • Svømming – Det er GRATIS for de som bor på hytta eller hytte. Ellers kostnaden er $5 per voksen $3 per barn. Bassenget ligger ved klippen under Hemlock Lodge.

Natural Bridge i Kentucky ‘ s Red River Gorge var imponerende, for å si det mildt. Det ville gjøre for en perfekt familie helg eller biltur pit stop (som vi gjorde)., Hele familien likte det. Best av alt, dette road trip pit stop var GRATIS. Det koster oss ingenting, og vi elsker det.
    Hva er dine favoritt GRATIS sted å eventyr?