Anonyme kommentarer (25)

April 17, 2011, 10:02am

Håber dette gjorde det til en lil mere præcis.

– 97.✗.✗.12

Marts 14, 2013, 6:34

Som en Katolsk jeg accepterer andre trosretninger som Kristne og beder til, at vi ville finde større enhed i at støtte den kristne vej i livet. Jesus talte om kærlighed, forståelse og ikke dømme., Vi har så mange angreb på kristendommen, jeg tror, vi skal mødes for at forsvare vores fælles tro på onen Gud, Den Hellige Treenighed. Bigotry har ingen plads i et kærligt ydmygt kristent liv.

— 108.✗.✗.55

14 Maj 2014, 6:40pm

Katolikker tror på, at mennesker ER i sig selv godt, men der er beskadiget som følge af arvesynden
jeg tror, at denne sammenligning var meget informativ til folk, der ikke er velbevandret i disse fag, men jeg fandt, at der var nogle mangler., Den mest fremragende af disse fejl var, at den sagde, at katolikker mener, at mennesker i sagens natur er onde. Dette er overhovedet ikke sandt, da katolikker mener, at mennesker i sig selv er gode, og at den menneskelige ånd er blevet beskadiget af arvesynden; denne skade, sammen med al anden skade på sjælen forårsaget af synd, giver alle mennesker lyst eller tendensen og den konstante fristelse til at gøre ondt. Dette blev til, da arvesynden oprindeligt blev begået og fik lov til at ske af Gud, fordi han gav os fri vilje., Han gav os denne gave, så vi kan vælge at elske ham; hvis han ikke havde givet os fri vilje, så ville vi ikke rigtig elske ham, fordi vi ikke rigtig har et valg. Ligesom objekter ikke får at vælge, om de er, hvad de er, er de ikke væsener, fordi de ikke bliver noget, for for at være noget skal du vælge at være det. Det er også derfor, der er dårlige ting i verden, fordi Gud tillader dem at ske, så vi kan vælge at elske ham., Afslutningsvis er folk iboende gode, men har tendens til at gøre ondt, fordi de er beskadiget, men Gud har tilladt dette, så vi kan vælge.
Hvis du sætter spørgsmålstegn ved min autoritet om dette emne, er jeg en katolik, der har taget klasser om netop sådanne ting. Hvis du ikke tror på mig, eller du også er katolik, og du er uenig, godt, jeg formoder, at du har ret til din mening.

— 216.✗.✗.98

19. September 2012, 2: 36am

denne debat gør mig bare trist. Jeg er kristen, min bundlinje er tror du på Jesus og følger du ham?, Ud over det ville det være mere frugtbart at finde og tale med folk, der ikke har fundet Jesus, snarere end at debattere forskellene mellem trosretninger? Det meste af dette lyder som om du forsøger at en op hinanden! Historisk set plejede vi at være en, så brød vi ud i forskellige kirkesamfund. Det er ligegyldigt, hvad du kalder den oprindelige kirke, vi skal alle handle som Kristus tilhængere! Du behøver ikke at blive enige om alt, men der er ingen grund til at blive grim. Kig op i stedet for rundt……..

— 174.✗.✗.,232

21.November 2010, 4:29am

hvor dine oplysninger ikke er korrekte, er de skæve. Du har så mange” forskelle “mærket, hvor mange af” forskellene ” faktisk er de samme med forskellige ord. Jeg henviser dig til emner som original sin, som begge er så tæt på naturen, at det at kalde dem forskelle vrider ord rundt. Katolikker er kristne… PERIODE. Protestantismen (sandsynligvis hele grundlaget for det, du tror er kristent) udviklede sig fra Katolisismen. Grundlæggeren af de oprindelige protestantiske kirker HR., Luther selv var hjertebrodt over at skulle forlade den katolske kirke BT., og hans kirke er næsten udelukkende baseret på Katolisisme, kun ændret for at rette op på de Uret, han så på det tidspunkt (hvoraf de fleste siden er blevet rettet). Når det er sagt, er grænsen mellem katolicisme og Protestantisme ekstremt smal, og dit forsøg på at fremmedgøre katolikker er latterligt, unødvendig, og uvidende. GOD DAG TIL DIG.

— 173.✗.✗.63

16 juni, 2010, 8:07pm

for At 68.98.10.158,
artiklen tydeligt, at Katolikker er Kristne., Hvor meget klarere vil du have det til at få? Det er en .iki, så du kan forbedre artiklen, hvis du tror, du kan gøre det bedre.
og alle artikler på theebstedet er af formatet vs. vs. Y, ikke kun denne.

— 67.✗.✗.106

11. marts 2010, 2: 47am

gennem aldre som registreret århundreder siden, under inkvisitionen, den franske St., Bartholemy Massakren, den mangeårige voldelige konfrontationer, som fortsætter i dag mellem irske katolikker og protestanter og mere recenty, i den moderne dag nedsabling af den Bosniske Udrensning, organiseret religion har ikke vist nogen nåde til sine hengivne. Det er meget indlysende, når du læser de mange kommentarer her, at vi alle beder om et meget personligt forhold til Gud. Han ved, hvor dit hjerte ligger. Ingen andre behøver at retfærdiggøre din tro på ham, men ham., Det er, når vi alle har denne egoistiske behov for at vise andre, at vores “kirke” er bedre end deres, at vi kommer faretruende tæt på den samme oprørske og morderiske tendenser i de forløbne år, når missionærer, tvunget deres moralsk mislykkedes dogme på noble “vilde”, der aldrig har set sig selv mindre børn af Gud, før de er dækket deres blusel.

— 71.✗.✗.194

29 November, 2013, 1:40pm

Kristendommen er en levende nærvær, hvad jeg mener er, er vi virkelig Kristen?, det handler ikke om religion, det handler om vores sande forhold til vores Gud,, jeg tror, når vi kommer til himlen,, Gud vil ikke spørge,hvilken religion du hører til,, vær ikke viet til din religion, men vær viet til Gud, og alt følger…..Læs din bibel, og Gud vil give alle dine svar i livet …PRIS HERREN ! 🙂

— 112.✗.✗.,28

6. juni 2012, 2:22pm

Vores mission i livet er ikke overbevist om, at mennesker, som allerede troede (vi er en nem publikum) taler til eller viser folk, der er ligeglade og ikke lytte, og hjælpe dem med at gøre en forskel i deres liv. Alt dette uden at gøre krav på det. Som vi alle ved, giver du uden at forvente, og du giver med højre hånd uden at lade din venstre hånd vide, hvad du gav. For mig er det den virkelige udfordring !! Igen, er nogen af os klar til at konfrontere verden med vores tro., At skrive om det gør ikke vores tro stærkere end nogen anden kristen, der deler lignende værdier. Min mening, enhver, der taler om Gud eller Jesus, har et godt fundament og potentialet ved at leve med store værdier. Vi fortsætter med at hæve toleranceniveauet, når det kommer til livsregler. Bibelen vil fortælle dig hvad der er rigtigt og hvad der er forkert. Folk i det forkerte gemmer sig altid bag “Gud elsker alle det samme”, hvilket er sandt, men han straffer heller ikke alle det samme., Jeg er altid bange for at sige det forkerte eller måske være for stærk om den måde, jeg fortolker Bibelen i dag og taler om det; det ser ud til, at jo ældre jeg bliver, og jo mere modnes jeg bliver, den fortolkning, som jeg engang har ret til, har ændret sig. Jeg ønsker ikke at ændre nogen tro. Jeg koncentrerer mig om at være bange for Gud, hvis du træder ud af retningslinjerne for dine beleifs. Kirken korsfæstede Jesus og kaldte ham et bedrageri, og her er vi., (de tog fejl, men måtte ske) deres fortolkning af skrifterne på det tidspunkt tillod dem ikke at tro på noget andet. Det er kendt, at Jesus var jødisk, er det forkert, at vi ikke er ? Sig til dig selv, Jeg tror på dette så stærkt, at jeg er villig til at lytte og hjælpe dig med at forstå dine sande beleifs. Du står på en solid grund, at ingen kan ryste dig ud af det. Konfronter det ikke, som om du er ved at miste din egen tro. Undskyld for den lange besked… bare min mening.

— 216.✗.✗.,203

September 4, 2011, 7:25am

da min mor var ung teenager i mexico, hun ikke tror på gud. hun fortalte mig, at nogle gange en stor sort hund ville se stirre på hende hele natten, det skræmte hende og selv tænkt på selvmord, men i sine drømme jesus kom for at redde hende fra dæmonen. jesus vise hendes ting som hvordan verden ville ende, og at du skal kende jesus, før du kan kende Gud. det viste mig bare, at religion ikke betyder noget, kun tro gør det. ive sidet med at være en trofast chirstian end en religiøs katolik.

— 72.✗.✗.,201

December 14, 2010, 5:43am

Som et attentant menneskelige opmærksom Christian, nysgerrig af stander, og forvirret menneske på den tåbelige-ness af den menneskelige race, jeg vil gerne tage dette øjeblik til at påpege, at catholoicism og kristendom er i virkeligheden det samme – kernen. Den store forskel? Pave., Whoah – crazy, hvad så, et eller andet sted langs den måde, en gruppe af kristne besluttede at stole på en mand med mere central magt over kirken – og så ned ad vejen, nogle hvor der kiggede på bibelen og opdagede, at der virkelig ikke en pave, og de ikke har tillid til en central magt – eller store mængder strøm, generelt., Som et fællesskab, der som en helhed med et fælles mål (at sprede de gode nyheder til de fire hjørner af jorden) vi skal ryste hænder, at underskrive en fredsaftale, er enige om at være uenige på visse minorish faktorer, og bliver til et samlet organ, i modsætning til waisting værdifuld energi skænderier blandt os selv.

— 67.✗.✗.182

oktober 4, 2010, 3:18am

Det skal bemærkes, at flertallet af verdens Kristne er Katolikker. Hvis du tager den katolske kirke ud af ligningen, er der ingen Kristen kirke., Kristus grundlagde kun en kirke, Den Katolske Kirke. Denne sammenligning bør være katolicisme vs Protestantisme. Selve ordet” protestantisk ” taler bind om historien om denne sekt af kristendommen. Protestanter var utilfredse katolikker, der forlod kirken og nægtede at anerkende forrang St. Peter, som Kristus udpeget til at lede sin kirke på jorden. Protestanter bliver ved med at forvandle sig til utallige sekter, mens den ene hellige katolske og Apostolske Kirke marcherer videre.

– 76.✗.✗.44

16 juni, 2010, 6:46

sind?, Fakta er overvældende, ubestridelige og taler højere end ord. Den enkle og enkle sandhed er som følger: alle katolikker er kristne, men ikke alle kristne er katolske. Ligesom alle Esicoplaleans og Presbyterians er kristne, men ikke alle kristne er Esicoplalean eller Presbyterian. Periode. Jeg tager reelt problem med den måde, forfatteren har adskilt og placeret katolicismen mod kristendommen ved at bruge udtrykket, ” versus.”Dette er ikke en krig blandt kombattanter eller en boksekamp blandt modstandere. Sammenhængen til sammenligning er slet ikke passende og dårligt skrevet i bedste fald., Vi som kristne må begynde at fokusere på vores enorme ligheder, ikke på vores små forskelle.

— 68.✗.✗.158

Marts 3, 2010, 12:50

Denne form for tænkning er, hvad der startede Ny Tidsalder, den growig masacre af religion som jeg ser det. Der er en forskel mellem Katolicisme ikke giver mening for mig, og Kristendommen ikke giver mening for dig, ateister INDRØMMER, at du ikke tror på bibelen, Ateister er ikke foregiver at være gudfrygtig mennesker, derfor Ateister er ikke hyklere., Katolicismen praksis ingen REEL frygt for Gud og er en religion bygget på tradition i stedet for en tro, der er bygget på skriften, og de hævder at tro på bibelen og være Kristne, men næsten alle aspekter af den Katolske Kirke i modstrid med bibelen, derfor de er hyklere. Prostituerede har bedre chancer for at komme i himlen end hyklere.

— 99.✗.✗.,61

February 12, 2010, 5:04am

Dette site er dybest set den blinde leder den blinde ved at skabe forvirring for dem, der ikke kender den forskel, som det er naturligvis klart, at forfatteren er ikke hverken katolsk eller en del af den kristne religion. For bedre resultater, Læs kilden til guddommelig viden, Bibelen. Romerne 5: 8-9 er et godt sted at starte.

— 74.✗.✗.119

6 juni, 2013, 8:54pm

afsnit under Kristne Love er forkerte..,du sagde (Ingen), når loven for den kristne tro i virkeligheden også er de 10 bud.

— 64.✗.✗.22

Marts 25, 2013, 7:55pm

Hvor mange versioner, kender du ? Læs en i sin helhed og se budskabet. Jeg så også en kommentar om en ny bibel, der passer til vores samfund. Er dit samfund den eneste, der tæller ? Har du afskrivet dine bedsteforældre ? Afskrivede de også deres bedsteforældre ? Vores samfund ønsker, at alle skal passe ind i en kasse, tænkning er ude af spørgsmålene, og anvendelse ville bede om det umulige., Jeg kan kun forestille mig, hvad der venter for os alle, da vi også nærmer os alderdommen. Bibelen har et budskab. Vi skal forstå det og fortolke vores liv. Hvis Gud fortsætter med at udføre mirakler bare for at overbevise os, hvor meget ville vi bede om ham. Man kunne antage, at han ville kalde en Genie i en flaske; eller i det mindste indtil han holdt op med at lytte, fordi du opfører dig forkert. Igen, hvor langt ville vi skubbe, indtil vi endelig blev enige om at hævde ham som vores far.
Hvis du bliver gift og sover i separet senge, er det dit valg., Hvis du begår utroskab, og du er tabt, ignorerer min bibel ikke bare og fortsætter med din virksomhed. Det kaldes elendighed, indtil du omvender dig og virkelig forstår. Du carrie skylden, indtil du føler dig klar, venter på din egen accept og føler dig selv igen. Vi fortsætter med at søge efter lige svar i Bibelen, som om vi søger på Google eller Googleiki. Det er så behageligt, at vi er blevet og forsigtigt sat, dovne. Fri vilje betyder, at du finder det på egen hånd, ingen gode tilbud, ingen Tilbud, Ingen forhandlinger. Hvilken slags Gud ville han være, hvis han tvang dig til at tro. P. R.

— 97.✗.✗.,130

februar 11, 2012, 8:59am

Jesus Kristus grundlagde sin kirke på Peter og apostlene, giver Peter, den første Pave) myndigheden til at lede Kirken, som vi ser i bibelen:
“Salig er du, Simon Bar-Jona. Thi kød og blod har ikke åbenbaret dette for eder, men min Fader, som er i Himlene. Og jeg siger dig, du er Peter, og på denne Klippe vil jeg bygge min kirke, og helvedes kræfter skal ikke få magt over det., Jeg vil give dig nøglerne til Himmeriges Rige, og hvad du binder på jorden, skal være bundet i himlen, og hvad du løser på jorden, skal løses i himlen.”(Matt 16: 17-19)
“Den, der lytter til dig, lytter til mig. Den, der afviser dig, afviser mig. Og den, der afviser mig, afviser den, der sendte mig.”(Luke 10: 16)

— 75.✗.✗.182

November 13, 2011, 3:10pm

ikke ordet “Katolsk” betyder “Kristendommen i almindelighed” på græsk?
“generelt” for mig siger, at det bare er et overblik.,
Jeg blev opdraget i den katolske kirke,men jeg går nu til ikke-kirkelig kristen baseret,grundig bibellæsning/studere osv..kirke. Man føler faktisk ånden. Folk hæver deres hænder i luften, fordi de føler det. Ikke fordi præsten beder dem om at hæve deres hænder.
for at være ærlig får jeg meget mere ud af en kristen baseret kirke.
intet galt med en katolsk masse, det er et godt sted for en lur.

— 198.✗.✗.,60

oktober 12, 2011, 9:53pm

Religion er menneskeskabt med en politisk motivation, er det blevet manipuleret gennem århundreder til at styre masserne. Det er, hvad du tror, der er ingen rigtige eller forkerte, fordi ingen ved med sikkerhed, ingen af os var omkring dengang. Tro og medfølelse med jeres medmenneske er det, vi alle skal leve efter.

— 216.✗.✗.238

7 juni, 2009, 3:38am

Katolikker er Kristne. Nogle af de ideer, som disse sider giver, er bias og forkert., Der er ting her, der er forkerte – hvis du ikke kender troen, skal du ikke skrive om det. Katolikker er kristne, men ikke alle kristne er katolikker. Hvem skrev dette gjorde heller ikke nok forskning i grenene af, hvad al den katolske tro tilbyder i mandlige stillinger. Mænd kan have stillinger som præster, permanente diakoner, diakoner, munke, brødre, munke, biskopper, pave, mens de også inkluderer for begge køn ting som søndagsskolelærere, ungdomsminister, og mange, mange andre positioner., Også, katolikker tro på, at katolicismen er afledt af den jødiske tro – katolikker dukkede ikke bare ud af nej-hvor.
Vær venlig ikke at skrive om noget uden at gøre korrekt forskning på begge sider af emnet. Jeg respekterer dine synspunkter og din tro, men skriv ikke om nogen andens tro uden ordentlig viden.

— 71.✗.✗.115

April 28, 2009, 2:55pm

Kristendommen er ikke katolicismen, så nogle fakta i diagrammet, er forkerte, selv om katolicismen er i kristendommen., selvom kristendommen ikke er en tro, er det et beleif-system med mange kirkesamfund som baptist og lutheranere.

— 169.✗.✗.71

30.September 2012, 1:51pm

Hvis du virkelig læser og forstår det, har næsten enhver Religion vedtaget noget fra det. Bibelen fortæller os at gå og prædike videre til andre, det er vores pligt. Katolikker, kristne osv.. lad være med det. Vi går, vi sidder, vi lytter..Jeg er helbredt. OK.
igen blev vi (kristne, katolikker; kirken) født efter korsfæstelse. (som vi pressede på for det og oopps!, Han var den ene ) bare vær forsigtig med, hvordan du ser din tro.

— 173.✗.✗.111

februar 11, 2012, 8:45am

Katolikkerne mener, at der er én Gud i tre guddommelige personer, Faderen, Sønnen og Helligånden. De tror også, at Jesus, den anden person i Den Hellige Treenighed, er Gud, og at frelsen kommer gennem ham alene.

— 75.✗.✗.182