Găsiți cele mai valoroase cărți de baseball din anii 80 și 90 pe eBay!

Notă: Deși este cu siguranță greu să includeți toate cele mai valoroase cărți de baseball din anii 80 și 90, aici vom enumera preferatele noastre din buchet. Sigur, s-ar putea să găsiți unele care sunt mai valoroase, dar cum rămâne cu valoarea sentimentală? Există un motiv pentru care numele lui Biggio apare mai târziu și în mod clar, nu este $$$!,Baseball a fost un joc mult diferit în anii 1980 și 1990. de exemplu, cele mai multe din această perioadă de timp a fost epoca pre-steroizi. Poate necoincidental, unele dintre cele mai mari ulcioare ale jocului (Nolan Ryan, Roger Clemens, Pedro Martinez) și cele mai mari dinastii (ATL, NYY) s-au născut în acei ani. Și să nu uităm de hitters, alergători de bază și stele defensive (Cal Ripken Jr., Barry Bonds, Ricky Henderson, Frank Thomas). Acestea sunt doar câteva Hall of Fame-calibru tipi care potrivite în timpul acestor decenii mari.,a fost, de asemenea, o perioadă în timpul cartonașelor de baseball în care producătorii deveneau mai creativi și cărțile începeau să vină cu adevărat în propriile lor. În ciuda supraproducției. În acest post, vă vom oferi o privire interioară la unele dintre cele mai valoroase cărți de baseball care există din acea perioadă de timp și care au fost jucătorii care au apărut pe ele.

căutați ceva mai modern? Un card de Fernando Tatis Jr. începător poate fi în ordine.,

cele mai valoroase cărți de Baseball din anii ’80 și’ 90: favoritele noastre

Derek Jeter 1993 Upper Deck Gold Hologram #449 (Cumpărați pe eBay)

nu există multe dintre acestea și puteți obține un ban destul dacă sunteți unul dintre colecționarii norocoși să dețină unul. Cardul îl prezintă pe Derek Jeter în antrenamentul de primăvară, purtând uniforma lui Yankees New York Yankees, care a jucat ocazional o muscă pop. Dacă se întâmplă să aibă unul ar trebui să aibă nici o problemă făcându-vă un cuplu de mare mai bogat în cazul în care este în stare bună.,Jeter și-a petrecut întreaga carieră cu Yankees și este o sală de prim vot de Famer. El a fost un All-Star de 14 ori, de cinci ori campion World Series, World Series MVP, și al Rookie al anului. Derek Jeter a fost căpitanul Yankees și unul dintre cei mai iubiți membri din istoria baseball-ului. O multime de motive cu aceasta este cu siguranță una dintre cele mai valoroase cărți de baseball din anii ’80 și’ 90.

1987 Donruss Ziua Deschiderii Barry Bonds / Johnny Ray Eroare Card #163 (Cumpara de pe eBay)

Nu este nimic destul ca o eroare de card., Această carte din 1987 a afișat cu mândrie numele regelui Barry Bonds, dar și-a imaginat coechipierul său Johnny Ray, în vârstă de 30 de ani. Nu există multe dintre aceste carduri în existența și ultima 10 Clasa vândute la licitație pentru mai mult de 3.000$. Cardul #162 a fost o fotografie a lui Ray și se pare că oamenii de control al calității de la Donruss nu au reușit să-l prindă la timp. Pentru că doar câteva dintre aceste cărți de fapt, a ieșit, este posibil să nu-l aveți pe mantaua, dar este o carte istorică cu toate acestea.

Bonds este liderul actual în MLB Home Runs cu 762 home runs., El deține, de asemenea, recordul de acasă cu un singur sezon cu 73. A câștigat șapte premii MVP, a mers la 14 jocuri All-Star, opt premii Gold Glove și 12 Sluggers Silver. Johnny Ray, nu atât de mult.

1993 cele mai Bune Refractor Ken Griffey Jr. #110 (Cumpara de pe eBay)

Acesta este un joc uimitor Ken Griffey Jr. carte care a fost evaluată la un monstru de preț. A fost pe o lacrimă în casele de licitații ca de târziu. Cardul arată Griffey Jr. trap în jos linia de bază cu aspectul final 90. Ea are litere vechi de școală în partea de sus și culorile izbucni de pe card., Aceasta este una dintre cărțile cu aspect mai bun pe care anii 90 trebuie să le ofere și a fost vândută la licitație pentru mai mult de $7,000.Ken Griffey Jr. a fost un om care a schimbat baseball-ul, într-un fel. A jucat diferit, a acționat diferit și chiar a lovit diferit decât jucătorii care au venit înaintea lui. El a reprezentat o nouă eră a jucătorilor de Baseball din Liga Majoră și va fi pentru totdeauna unul dintre cei mai populari jucători din toate timpurile. Griffey a mers la 13 jocuri All-Star și a câștigat un premiu AL MVP. De asemenea, a câștigat 10 mănuși de aur și șapte Premii Slugger de argint., El a fost un prim-vot Hall of Fame inductee cu peste 99 la sută din comisia de vot pentru el (care au fost genii care au format 1 la sută, care nu au votat pentru el??).1991 Topps Desert Sheild Chipper Jones Rookie Card (cumpara de pe eBay)

Chipper Jones este una dintre cele mai mari Braves pentru a juca vreodată jocul. Jones și-a jucat întreaga carieră cu Braves (ceva care s-a pierdut în epoca modernă a Agenției libere). A fost de opt ori All-Star și campion mondial., El a câștigat șapte Premii Silver Slugger și a fost liderul al Home run în patru sezoane diferite. Toate din care face cărțile sale unele dintre cele mai valoroase din anii 80 și 90. există doar o mână de aceste carduri special în circulație și chiar mai puțin în stare mentă. Cardul prezintă Chipper care prezintă cu bâta de baseball pe umeri. Simplu. Ceea ce nu este la fel de simplu este eticheta de preț care poate depăși $10,000!

1990 Topps Frank Thomas No Name on Front #414 (Cumpărați pe eBay)

Din orice motiv, colecționarii iubesc o carte de eroare bună., Probabil pentru că există mult mai puțin în stoc, ceea ce le face o descoperire rară. Oricum, oamenii le iubesc. Deși nu este la fel de cool ca fotografia greșită Barry Bonds card despre care am vorbit mai devreme, acest Topps 1990 Frank Thomas este o descoperire plăcută. Când Topps decojite cărțile din presa de imprimare, se pare că numele lui Frank Thomas a fost nicăieri să fie găsit pe ea pe unele dintre ele. Așa este, este o imagine a giganticului Frank Thomas fără numele său pe ea. Acest card a fost cunoscut de a depăși 20.000 dolari atunci când licitația-tate dintre cei devin nutty. Da, ai citit corect. Peste $20k., Thomas a fost un AL MVP de două ori și a câștigat un titlu de bataie, el este considerat ca fiind unul dintre cele mai mari hitters desemnate vreodată.

1988 Craig Biggio Începător Card #103T (Cumpara de pe eBay)

în Timp ce această carte nu va face multe obiective liste de cele mai valoroase cărți de baseball din anii ’80 și’ 90, face acest subiectivă, MÂINILE în JOS (mare Biggio fani). Craig Biggio a fost tipul mic care tocmai a făcut treaba pentru Houston Astros. Cartea sa de începător este, de asemenea, un preț mic, care face treaba pentru oricine caută o carte de tranzacționare excelentă., Cu doar 87 în circulație, Acest card realizat prin scor care prezintă Biggio at-bat în vechea sa școală Astros rags a mers pentru aproximativ 300 de dolari la licitație. Biggio este un Hall Of Famer care a mers la șapte jocuri All-Star și a câștigat Premiul Roberto Clemente.

1993 Puntea Superioară Derek Jeter Carte de Începător FOLIE de #279 (Cumpara de pe eBay)

Cu doar 21 de Nota 10 in circulatie, acest card de recrutare Derek Jeter este cea mai valoroasă carte de baseball din anii 80 și 90. După cum ați citit mai înainte, Jeter este una dintre cele mai mari de a trăi vreodată și această carte preluat un preț care a arătat-o., În ultima sa licitație, acest card a putut fi vândut cu mult peste 100.000 de dolari.

1984 Topps Mark McGwire (Cumpara de pe eBay)

Oricine colectate carduri de baseball în anii ‘ 80 este cu siguranță familiar cu aceasta. Cardul are un tânăr McGwire holbezi în aparatul de fotografiat cu oarecum de un rânjet goofy pe fața lui. În plus, are liliacul aruncat peste ar trebui și poartă uniforma sa roșie, albă și albastră a echipei SUA. Este posibil să nu fie la fel de valoros ca Jeter arătat mai sus, dar poate aduce aproape $3,000 la licitație în starea potrivită.,acum că știți care sunt cele mai valoroase cărți de baseball din anii 80 și 90, aflați care sunt cele mai valoroase cărți de fotbal din anii 1980!

cele mai valoroase cărți de Baseball din anii 80 și 90: strategia de investiții

pe termen scurt (mai puțin de 1 an)

niciunul dintre jucătorii din această listă nu sunt jucători activi, astfel încât nu există prea multe lucruri care vor muta acul pe termen scurt. În plus, sunt deja toți în Hall of Fame, așa că nici măcar nu poți conta pe acel eveniment de creștere a valorii. Dacă mergeți scurt, sperați că piața generală crește., În timp ce acest lucru se poate întâmpla cu siguranță, câștigurile mai mari sunt probabil mai departe. 5/10.

pe termen mediu

Din nou, cu aceste carduri, sunteți bancare pe puterea pieței globale. Care are un lucru mare la banca pe în ultimii ani! Preferăm ultimul capăt al acestui interval de investiții. 7/10

pe termen lung (5 ani plus)

indiferent dacă sunteți nou în joc sau un colector de viață lungă, urmărirea celor mai valoroase cărți de baseball din anii 80 și ’90 este o călătorie interesantă pe banda de memorie. Mai ales pentru cei care au început să colecteze în acea epocă., Sigur, Epoca a avut problemele sale de supraproducție, dar există încă o mulțime de cărți care vor aduce niște dolari mari la licitație. Trebuie doar să le găsești pe cele potrivite. Pentru toate aceste motive (să nu mai vorbim de jucători iconice prezentate pe carduri), cărțile de mai sus ar trebui să fie un plus pozitiv la portofoliul dumneavoastră bine în viitor. 9, 5/10