tipic, nu-i așa? Aștepți jumătate din viață pentru un nou joc Half-Life, apoi doi vin de-a lungul la o dată… toți ochii pot fi rotiți în direcția timpului de înjumătățire: Alyx aterizează ca o toaletă propulsată de gravitație la sfârșitul acestei luni. Cu toate acestea, în timp ce toată lumea își pregătește cu nerăbdare căștile VR în pregătire, un alt mic capitol din istoria jocurilor tocmai și-a scris pagina finală. Black Mesa, remake-ul de dezvoltare lung al Half-Life, se face., Praf. Gata.

Articolul continuă mai jos

Încărcare… ține-te bine!

„dar așteptați!”Te aud plângând. „Este Black Mesa într-adevăr un joc Half-Life? Poate un remake realizat de o grămadă de entuziaști online care a durat paisprezece ani pentru a termina, eventual, să trăiască până la unul dintre cele mai influente jocuri făcute vreodată?”Ei bine, lasă-mă să-ți spun, Black Mesa este un joc Half-Life-fund. Ca remake-uri merge, este la fel de bun ca ai putea spera. Black Mesa nu face ca Half-Life să arate mai bine. Face Half-Life mai bun.este posibil ca mulți dintre voi să știți deja acest lucru. Cel puțin, în parte., Bitul Black Mesa de Black Mesa a fost disponibil pentru a juca de la 2012, în timp ce întregul joc și-a făcut tranziția de la proiectul mod Amator la titlul de Acces Timpuriu Steam plătit înapoi în 2015. Pentru o mulțime de fani Half-Life, acest lucru a fost suficient. Multe astfel de proiecte entuziast nu văd niciodată lumina zilei, astfel încât pentru a obține chiar și un remake parțial complet al Half-Life simțit ca un miracol minor. În plus, cui îi pasă de Xen? A fost întotdeauna gunoi. De ce să te deranjezi?colectivul rangă are propriul răspuns la asta, la care voi ajunge în timp util., Dar merită să trecem peste munca pe care studioul a făcut-o transformând instalația Black Mesa în motorul sursă, nu în ultimul rând pentru că au făcut unele modificări suplimentare de la 2012.

Articolul continuă mai jos

Încărcare… ține-te bine!

introductiv trenul este acum mai lung, cu multe detalii suplimentare.

Black Mesa începe cu un tupeu deschidere, un curs introductiv de tramvaiul care este mai mare decât cel din Half-Life., Este ciudat să credem că un astfel de moment iconic în istoria FPS a fost unul dintre aspectele mai puțin plăcute ale Half-Life la lansare. Extinderea acesteia este o mișcare deliberată din partea colectivului rangă. Vă oferă mai mult timp pentru a observa detaliile suplimentare pe care le-au adăugat în introducere. Black Mesa este mai populată decât în viziunea originală a lui Valve, oamenii de știință rătăcind în jurul gării nou introduse și păzind punctele de control de securitate care nu existau în original. Nu este doar lucruri vizuale care sa schimbat, fie., Transportul e un mesaj de bun venit acum se pare ca e emise de un difuzor, în timp ce o nouă coloană sonoră își joacă notele de deschidere ca un 27 ani, absolvent MIT începe zi proastă la serviciu.

este o declarație a colectivului rangă. Nu ne prostim, nici nu suntem sclavi la fiecare pixel al jocului lui Valve. Aceasta, în cele din urmă, este ceea ce definește Black Mesa. Dorința nu doar de a reproduce, ci de a încerca să îmbunătățească experiența de bază a Half-Life. Pentru a rafina ceea ce funcționează și, crucial, elimina ceea ce nu.,

oroarea de supraviețuire scăzută a complexului de birouri îl face nivelul meu preferat.

este surprinzător cât de îndrăzneț este Black Mesa în ultima privință. Anumite capitole, cum ar fi pe o șină, au fost editate, tăind bucățile obositoare, în timp ce alte capitole au eliminat elemente, cum ar fi monstrul tentaculei necinstite a tensiunii superficiale. Black Mesa adaugă, de asemenea, elemente complet noi, cum ar fi o gamă mai mare de oameni de știință (inclusiv oameni de știință de sex feminin)., Între timp, există un nou dialog și voiceovers menite să adauge un context mai mare complotului și să lege mai bine povestea Half-Life cu continuarea sa.în tot acest timp, Black Mesa nu pierde niciodată din vedere spiritul jocului pe care îl recreează. Deschiderea capitolelor, Consecințe Neprevăzute și Complex de Birouri, sunt pur survival-horror, limitarea jucător armă lista ca ei dodge sărind headcrabs și se sustrage ghearele de zombi., Odată cu sosirea pușcașilor marini în Avem inamici, Black Mesa lovește în viteză mare, oferind o luptă întinsă și palpitantă pe care colectivul de rangă a modificat-o până la eliberare, ajustând ai-ul Marin, astfel încât să te flancheze și să te sustragă în modurile potrivite. O mare diferență între Black Mesa acum și în 2012 este că este mai puțin dificil în mod implicit. Marinarii încă se simt periculoși, dar nu mai sunt exacti din punct de vedere robotic în împușcarea lor.toate acestea rezistă bine pentru ceea ce este acum un joc vechi de opt ani., Dar fundațiile pe care Black Mesa se bazează aici erau solide ca piatra de temelie, și de multe ori este greu de știut dacă strălucirea pe care o experimentezi este cea a colectivului Rangei, sau cea a lui Valve. Black Mesa oferă un răspuns ferm la acest lucru cu Xen, luând nivelurile de închidere relativ slabe ale Half-Life. (și anume Xen, Gonarch Bârlogul lui, Intrus, și Nihilanth) și transformarea lor în ceea ce este, fără îndoială, cea mai bună parte a jocului.

dozatoarele de sănătate și HEV reproiectate sunt o bucurie de utilizat.,aceste patru niveluri au fost complet reproiectate, extinzându-și domeniul de aplicare limitat în medii uriașe, completate cu noi puzzle-uri, întâlniri și chiar elemente de poveste. Nicăieri nu este această schimbare starker decât în nivelul Xen titular. În Half-Life, Xen a fost doar câteva minute lungi, cuprinzând un mic lanț de insule plutitoare scenariul. Prin comparație, Xen-ul Black Mesa oferă o explorare extraterestră de peste o oră prin peisaje care împing motorul sursă la limita sa.

Articolul continuă mai jos

Încărcare…, ține-te bine!

secvența de deschidere este respirație. Gordon se împiedică din portalul Lambda într-o panoramă extraterestră vastă, roci bobbing în vidul purpuriu în fața lui, parțial siluete de lumina soarelui albastru-gheață Xen lui. Pe măsură ce vă apropiați de prăpastia insulei pe care stați, o turmă de păsări extraterestre se înalță în viziunea lui Gordon, în timp ce coloana sonoră vibrantă a lui Joel Nielson se umflă în urechi.

acesta este doar un gust de ceea ce Xen are de oferit. Rangă colectivă terraform Xen dintr-un lanț maro de insule plutitoare într-un ecosistem extraterestru bogat și divers., Ne arată Houndeyes și Bullsquids în habitatele lor naturale, oferind un sentiment de modul în care funcțiile Xen. Secvența mea preferată îl vede pe Gordon trecând printr-un laborator de frontieră stabilit de o echipă anterioară de explorare Lambda. Nu numai că este o piesă fantastică de construcție a lumii suplimentare,ci conține o răsucire minunat concepută pe un dușman clasic de înjumătățire.Xen este în primul rând un nivel de explorare-concentrat, oferindu-vă o mulțime de spațiu de respirație pentru a coo la peisajul și puzzle în cazul în care aveți nevoie pentru a traversa la. Rangă colectiv salvați focuri de artificii pentru vizuina lui Gonarch., Aici, slugfest împotriva infamul testicul-monstru Half-Life a fost extins într-o urmărire pisică-șoarece palpitant umplut cu răsturnări de situație și surprize. Nu voi dezvălui nicio specificitate, dar calitatea animației și a designului piesei de set este la egalitate cu orice FPS modern.

al treilea capitol, Interloper, începe la fel de promițător ca bârlogul lui Gonarch. Din păcate, amploarea ambiției colectivului rangă face la fel de mult rău la fel de bine aici., Nivelul este prea lung, lipsit de aceeași varietate de mediu care susține capitolul Xen extins și repetând mai multe secvențe de puzzle până la punctul în care devin plictisitoare. Deși nu este deloc teribil, este un pas înapoi vizibil în comparație cu cele două capitole de deschidere.

gardienii și oamenii de știință nu mai sunt clone unul de altul.,

confruntarea finală cu Nihilanth este cel mai simplu remake al patru capitole, deși Rangă Colectiv a făcut unele modificări, creșterea spectacol și de a face o mai luptă directă, fără frustrant teleporta pe bază de pauze. Nu este la fel de antrenantă ca întâlnirea cu Gonarch, dar totuși face un final satisfăcător.

Articolul continuă mai jos

Încărcare… ține-te bine!Black Mesa este o lucrare fascinantă., Ceea ce a început ca o actualizare simplă a motorului pentru Half-Life a devenit un joc care stă pe propriile merite, mai puțin „Half-Life Remastered” și mai mult „John Carpenter The Thing.”Este o evoluție care reflectă cea a oamenilor care au creat-o. Ceea ce a format ca o grămadă difuză de entuziast Half-Life 2 modders a coagulat un studio remarcabil de talentat și incontestabil dedicat. Sunt curios ce vor face acum. Tentant cum este de a spune ” forța opusă atunci când?”Aș vrea să văd ce pot crea în termenii lor, nelegați de constrângerile nostalgiei., Apoi, din nou, în cazul în care Valve nu fantezie face Half-Life 3, știu o grămadă de oameni care ar putea face treaba.