Anonyymit kommentit (25)

huhtikuu 17, 2011, 10:02am

Toivottavasti tämä tehnyt lil tarkempi.

– 97.✗.✗.12

14. Maaliskuuta 2013, 6:34pm

katolisena en hyväksy muita nimityksiä kuten Kristityt ja rukoilen, että olisimme löytää enemmän yhtenäisyyttä tukeva kristillinen elämäntapa. Jeesus puhui rakkaudesta, ymmärtämisestä eikä tuomitsemisesta., Meillä on niin paljon hyökkäyksiä, kun Kristinusko uskon, että meidän pitäisi tulla yhdessä puolustaa yhteistä usko yhteen Jumalaan, Pyhän Kolminaisuuden. Kiihkoilulla ei ole sijaa rakkaudellisessa nöyrässä kristillisessä elämässä.

– 108.✗.✗.55

14. Toukokuuta 2014, 6:40pm

Katoliset uskovat, että ihmiset OVAT luonnostaan hyviä, mutta on vaurioitunut perisynti
luulen, että tämä vertailu oli hyvin informatiivinen ihmisiä, jotka eivät ole hyvin perehtynyt näihin asioihin, kuitenkin huomasin että siellä oli joitakin puutteita., Huomattavin näistä puutteista oli se, että sen mukaan katolilaiset uskovat ihmisten olevan luonnostaan pahoja. Tämä ei ole totta ollenkaan, koska Katoliset uskovat, että ihmiset ovat luonnostaan hyviä ja että ihmisen henki on vaurioitunut perisynti; tämä vahingoittaa sekä kaikki muut vahingot sielu synnin aiheuttamia, antaa kaikki ihmiset halut, tai taipumus ja jatkuvaa kiusausta tehdä pahaa. Tämä syntyi, kun alkuperäinen synti oli alun perin sitoutunut, ja sen annettiin tapahtua, Jumala, koska hän antoi meille vapaasta tahdostaan., Hän antoi meille tämän lahjan, niin että me voimme valita, että rakastaa häntä, jos hän ei olisi antanut meille vapaan tahdon silloin emme voi todella rakastaa häntä, koska meillä ei ole valinnanvaraa. Aivan kuten objekteja ei voi valita, vai ei ne ovat, mitä ne ovat, ne eivät ole olentoja, koska he eivät saa mitään, koska voidakseen olla jotain sinun täytyy valita se. Siksi maailmassa on myös pahoja asioita, koska Jumala sallii niiden tapahtua, jotta voisimme valita rakastavamme häntä., Lopuksi, ihmiset ovat luonnostaan hyviä, mutta heillä on taipumus tehdä pahaa, koska he ovat vahingoittuneita, Mutta Jumala on sallinut tämän, jotta voimme valita.
jos kyseenalaistat auktoriteettini tässä asiassa, olen katolilainen, joka on ottanut tunteja juuri tällaisista asioista. Jos et usko minua tai olet Katolilainen ja olet eri mieltä, no, kai sinulla on oikeus mielipiteeseesi.

– 216.✗.✗.98

syyskuu 19, 2012, 2:36am

Tämä keskustelu vain tekee minut surulliseksi. Minä olen kristitty, minun pääasia on, Uskotko Jeesukseen ja Seuraatko häntä?, Jälkeen, että eikö olisi hedelmällisempää löytää ja puhua ihmisille, jotka havent löytänyt Jeesuksen sijaan keskustelu erot nimityksiä? Suurin osa tästä kuulostaa siltä, että yritätte yhdistää toisianne! Historiallisesti olimme yhtä, sitten erosimme eri uskontokunniksi. Sillä ei ole väliä, miksi kutsut alkuperäistä kirkkoa, meidän kaikkien pitäisi käyttäytyä kuin Kristuksen seuraajat! Kaikesta ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta ei ole mitään syytä olla ilkeä. Katso ympärillesi……..

– 174.✗.✗.,232

marraskuu 21, 2010, 4:29am

Missä tieto ei ole oikea, se on vinossa. Sinulla on niin paljon ”eroja” merkitty, missä monet ”erot” ovat oikeastaan sama asia, eri sanat. Viittaan aiheita kuten perisynti, jotka ovat molemmat niin lähellä luontoa, joka soittaa niitä eroja on kiertämällä sanoja. Katolilaiset ovat kristittyjä… AIKA. Katolilaisuudesta kehittyi protestantismi (todennäköisesti koko sen perusta, minkä uskot olevan kristillistä). Alkuperäisen protestanttisen kirkon perustaja Mr., Luther itse oli murheen murtama täytyy lähteä Katolisen kirkon btw, ja hänen kirkko perustuu lähes täysin Katolisuus, vain muutettu korjata vääryydet hän näki tuolloin (joista suurin osa on sittemmin korjattu). Katolisuuden ja protestantismin välinen raja on äärimmäisen kapea, ja yrityksenne vieraannuttaa katolilaiset on naurettava, tarpeeton ja tietämätön. HYVÄÄ PÄIVÄNJATKOA.

– 173.✗.✗.63

kesäkuu 16, 2010, 8:07pm

68.98.10.158,
artikkelissa todetaan selvästi, että Katoliset ovat Kristittyjä., Kuinka paljon selkeämpää haluat sen saavan? Se on wiki, joten voit parantaa artikkeli, jos luulet voit tehdä paremmin.
ja kaikki sivuston artikkelit ovat muotoa X vs. Y, ei vain tämä.

– 67.✗.✗.106

Maaliskuu 11, 2010, 2:47am

Kautta aikain on kirjattu vuosisatoja sitten, aikana Inkvisitio, ranskan St., Bartholemy Massacre, pitkäaikainen väkivaltaiset yhteenotot jatkuvat tänään välillä irlannin katoliset ja protestantit ja enemmän recenty aikana nykyajan teurastus Bosnian Puhdistus, järjestäytynyt uskonto on osoittanut armoa sen harrastajia. On hyvin selvää, Kun luet monia kommentteja täällä, että me kaikki kaipaamme hyvin henkilökohtaista suhdetta Jumalaan. Hän tietää, missä sydämesi on. Kenenkään muun ei tarvitse perustella uskoasi häneen kuin hänet., Se kun meillä kaikilla on tämä egoistinen tarve näyttää muille, että ”kirkko” on parempi kuin heidän, että meidän tulla vaarallisen lähelle sama kapinallinen ja murhanhimoinen vuotta aiemmin, kun lähetyssaarnaajat, pakko niiden moraalisesti ei dogmi, kun jalo ”raakalaisia”, jotka eivät koskaan näkivät itsensä vähemmän Jumalan lapsia ennen kuin he peittivät häpyä.

– 71.✗.✗.194

29. marraskuuta, 2013, 1:40pm

Kristinusko on elävä läsnäolo, mitä tarkoitan on, olemmeko todella Kristitty?, sen ei ole uskonnosta sen meidän todellinen suhde, meidän jumalamme,, uskon, kun pääsemme taivaaseen , Jumala ei kysy, mitä uskonto on sinulle kuulu , älä ole omistettu oma uskonto, mutta on omistettu Jumalan ja kaikki seuraa…..Lue raamattusi, niin Jumala antaa kaikki vastauksesi elämässä …YLISTÄKÄÄ HERRAA ! 🙂

– 112.✗.✗.,28

6. kesäkuuta, 2012, 2:22pm

– Meidän tehtävämme ei ole vakuuttunut siitä, että ihmiset jo usko (meidän ovat helppo yleisö) puhuu tai osoittaa ihmisille, että älä välitä ja älä kuuntele, ja auttaa heitä tehdä eron heidän elämäänsä. Kaikki tämä ottamatta mitään valtuuksia siihen. Kuten me kaikki tiedämme, annat odottamatta ja annat oikealla kädellä antamatta vasemman kätesi tietää, mitä annoit. Minulle se on todellinen haaste !! Jälleen, Onko kukaan meistä valmis kohtaamaan maailman uskomuksillamme., Siitä kirjoittaminen ei tee uskostamme vahvempaa kuin kukaan muu kristitty, jolla on samanlaisia arvoja. Mielestäni kukaan, joka puhuu Jumalan tai Jeesuksen on hyvä perusta ja mahdollisuuksia elää suuria arvoja. Nostamme toleranssitasoa, kun kyse on elämän säännöistä. Raamattu kertoo sinulle, mikä on oikein ja mikä väärin. Ihmiset väärässä aina piiloutua ”Jumala rakastaa kaikkia samalla”, joka on totta, mutta hän ei myöskään rangaista kaikille sama., Olen aina pelkää sanoa väärä asia, tai ehkä on vahva siitä, miten tulkitsen Raamattua tänään ja puhua siitä, se näyttää mitä vanhemmaksi tulen ja mitä enemmän olen kypsä, olen tullut, sitä tulkintaa, että olen kerran mitä nyt? olla oikeassa, on muuttunut. En halua muuttaa jonkun uskomuksia. Keskityn siihen, että pelkäät Jumalaa, jos astut beleifeidesi ohjeiden edelle. Kirkko ristiinnaulitsi Jeesuksen ja kutsui häntä huijariksi ja tässä sitä ollaan., (he olivat väärässä, mutta piti tapahtua) Niiden interpretaion pyhien kirjoitusten tuolloin ei salli heidän uskoa mitään muuta. Tiedetään, että Jeesus oli juutalainen, onko väärin, ettemme ole ? Sano itsellesi, että olen tässä niin vahvasti mukana, että olen valmis kuuntelemaan ja auttamaan sinua ymmärtämään todellisia beleifejäsi. Seisot tukevalla pohjalla, josta kukaan ei pääse eroon. Älä kohtele sitä kuin olisit menettämässä Oman uskosi. Pahoittelen pitkää viestiä… vain mielipiteeni.

– 216.✗.✗.,203

syyskuussa 4, 2011, 7:25,

kun äitini oli nuori teini, meksikossa, hän ei usko jumalaan. hän kertoi minulle, että joskus iso musta koira olisi katsella tuijottaa häntä koko yön, se kauhistutti häntä, ja jopa ajatellut itsemurhaa, mutta hänen unelmansa jeesus tuli pelastamaan hänet demoni. Jeesus näyttää hänelle asioita, kuten miten maailma päättyisi ja että sinun täytyy tuntea Jeesus ennen kuin voit tuntea Jumalan. se vain todisti minulle, että uskonnolla ei ole väliä, vain uskolla on. olen asettunut uskollisen chirstilaisen puolelle kuin uskonnollisen katolilaisen puolelle.

– 72.✗.✗.,201

14. joulukuuta 2010, 5:43am

Kuten attentant ihmisen, tarkkaavainen Christian, utelias miehet ja hämmentynyt ihminen typerää-ness ihmisrodun haluan viedä tämä hetki huomauttaa, että catholoicism ja kristinusko ovat itse asiassa sama asia – ytimessä. Iso ero? Paavi., Hoo – hullu, niin mitä, joku missä matkan varrella kristittyjen ryhmä päätti luottaa yksi mies enemmän keskitettyä valtaa yli kirkon ja sitten tiellä, jotkut missä kurkisti sinne raamattu ja huomasi, että ei todellakaan ole paavi, ja he eivät luota keski-valta – tai suuria määriä valtaa yleensä., Kuin koko yhteisön yhteinen tavoite (levittää hyviä uutisia four corners of the earth) meidän pitäisi kätellä, allekirjoittaa rauhansopimuksen, samaa mieltä, eri mieltä tietyistä minorish tekijät, ja tullut iso elin, toisin kuin waisting arvokasta energiaa kinastelu keskuudessa itsemme.

– 67.✗.✗.182

lokakuu 4, 2010, 3:18am

olisi huomattava, että suurin osa maailman Kristityistä on Katolisia. Jos otetaan katolinen kirkko pois yhtälöstä, ei ole kristillistä kirkkoa., Kristus perusti vain yhden kirkon, Katolisen Kirkon. Tämän vertailun pitäisi olla katolisuus vastaan protestantismi. Jo sana ”protestantti” kertoo paljon tämän kristinuskon lahkon historiasta. Protestantit olivat tyytymättömiä katolilaisia, jotka jättivät kirkon ja kieltäytyivät tunnustamasta Pyhän Pietarin ensisijaisuutta, jonka Kristus nimitti johtamaan kirkkoaan maan päällä. Protestantit pitää morphing osaksi lukemattomia lahkoja, kun yksi pyhä Katolinen ja apostolinen Kirkko marssii.

– 76.✗.✗.44

kesäkuu 16, 2010, 6:46pm

ajatuksia?, Tosiasiat ovat musertavia, kiistattomia ja puhuvat kovempaa kuin sanat. Yksinkertainen totuus on seuraava: kaikki katolilaiset ovat kristittyjä, mutta kaikki kristityt eivät ole katolisia. Samoin kuin kaikki Esikoplaleetat ja Presbyteerit ovat kristittyjä, mutta kaikki kristityt eivät ole Esikoplalilaisia tai Presbyteerisiä. Aika. Otan todellisen ongelman tavasta, jolla kirjailija on erottanut ja sijoittanut katolisuuden uudelleen kristinuskoon käyttämällä termiä ”versus.”Tämä ei ole taistelu taistelijoiden kesken eikä nyrkkeilyottelu vastustajien kesken. Vertailukohde ei ole lainkaan sopiva ja parhaimmillaan huonosti kirjoitettu., Meidän täytyy kristittyinä alkaa keskittyä suuriin samanlaisuuksiimme, ei pieniin eroihimme.

– 68.✗.✗.158

Maaliskuussa 3, 2010, 12:50,

tällainen ajattelu on se, mikä alkoi Uusi Ikä, growig masacre uskonnon kuin minä sen näen. Siinä on ero, että Katolisuus ei ole järkeä minulle ja Kristinusko ei ole järkeä sinulle, ateistit MYÖNTÄVÄT, että et usko raamattuun, Ateistit eivät ole olevinaan Jumalaa pelkääviä ihmisiä, siksi Ateistit eivät ole tekopyhiä., Katolisuus käytäntöjä ei ole TODELLISTA Jumalan pelkoa ja on uskonto, perinne sijaan usko perustuu raamatun, ja he väittävät uskoa raamattua ja olla Kristittyjä, mutta lähes kaikilla osa Katolisen Kirkon ristiriidassa raamatun, siksi he ovat tekopyhiä. Prostituoiduilla on paremmat mahdollisuudet päästä taivaaseen kuin tekopyhillä.

– 99.✗.✗.,61

helmikuu 12, 2010, 5:04am

Tämä sivusto on pohjimmiltaan sokea johtava sokea aiheuttaa sekaannusta niille, jotka eivät tiedä eroa se on tietenkin selvää, että kirjoittaja ei ole joko katolinen tai osa kristillistä uskontoa. Saat parempia tuloksia lukemalla Jumalan tiedon lähteen, Raamatun. Room. 5: 8-9 on hyvä paikka aloittaa.

– 74.✗.✗.119

6. kesäkuuta 2013, 8:54pm

– osiossa Christian Lakeja on virheellinen..,sinä sanoit (Ei yhtään), kun todellisuudessa laki kristillistä uskoa varten on myös 10 käskyä.

– 64.✗.✗.22

25. Maaliskuuta 2013, 7:55pm

Kuinka monta versiota, tiedätkö ? Lue yksi kokonaisuudessaan ja katso viesti. Näin myös selityksen uudesta Raamatusta, joka sopii yhteiskuntaamme. Onko Yhteiskuntasi ainoa, jolla on merkitystä ? Poistitko isovanhempasi ? Poistivatko he myös isovanhempansa ? Yhteiskuntamme haluaa, että kaikki mahtuvat laatikkoon, ajattelu on pois kysymyksiä ja soveltamalla olisi pyytää mahdottomia., Voin vain kuvitella, mikä meitä kaikkia odottaa, kun lähestymme myös vanhuutta. Raamatulla on sanoma. Meidän on ymmärrettävä se ja tulkittava elämäämme. Jos Jumala tekee jatkuvasti ihmeitä vain vakuuttaakseen meidät, niin kuinka paljon me häneltä pyytäisimmekään. Voisi olettaa, että häntä kutsuttaisiin Hengeksi pullossa, tai ainakin kunnes hän lakkaisi kuuntelemasta, koska käyttäydyt huonosti. Kuinka pitkälle menisimme, kunnes finaly suostuisi vaatimaan häntä isäksemme.
Jos pysyt naimisissa ja nukut separettisängyissä, se on sinun valintasi., Jos teet aviorikoksen ja olet hukassa, Raamattuni ei yksinkertaisesti jätä huomiotta ja jatka asioitasi. Sitä kutsutaan kurjuudeksi, kunnes kadutte ja todella ymmärrätte. Sinä carrie syyllisyyttä kunnes tunnet valmis, odottaa omaa hyväksyntää ja tunne itsesi uudelleen. Etsimme jatkuvasti suoria vastauksia Raamatusta kuin Googlesta tai wikistä. Näin mukavaksi meistä on tullut ja varovasti laittaa, laiska. Vapaa tahto tarkoittaa, löydät sen itse, ei löytöjä, ei sopimuksia, ei neuvotteluja. Millainen Jumala hän olisi, jos hän pakotti voit uskoa. P. R.

— 97.✗.✗.,130

helmikuu 11, 2012, 8:59

Jeesus Kristus perusti kirkkonsa Pietari ja apostolit, jolloin Peter (ensimmäinen Paavi) valtuus johtaa Kirkkoa, kuten näemme raamatussa:
”autuas olet sinä, Simon Bar-Jona. Sillä liha ja veri ei ole tätä teille paljastanut, vaan minun Isäni, joka on taivaassa. Ja minä sanon teille: Te olette Pietari,ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni, eivätkä helvetin voimat voita sitä., Minä annan teille avaimet taivasten Valtakunnan, ja minkä sinä sidot maan päällä, on sidottu Taivaassa, ja minkä sinä vapautat maan päällä, on oleva päästetty Taivaassa.”(Matt.16:17-19)
” joka kuuntelee sinua, kuuntelee minua. Se, joka torjuu sinut, torjuu minut. Ja joka hylkää minut, hylkää sen, joka lähetti minut.”(Luuk 10:16)

— 75.✗.✗.182

13. marraskuuta 2011, 3:10pm

Ei ole sana ”Katolinen” tarkoittaa ”Kristinusko yleensä” kreikaksi?
” yleensä ” minulle sanoo, että se on vain yleiskuva.,
minut kasvatettiin katolisessa kirkossa, mutta nyt menen ei-kirkkokuntaan, perusteelliseen Raamatun lukemiseen / tutkimiseen jne..kirkko. Ihminen todella tuntee hengen. Ihmiset nostavat kätensä ilmaan, koska tuntevat sen. Ei siksi, että pappi käskee heitä nostamaan kätensä.
rehellisesti sanottuna saan paljon enemmän irti kristillisestä kirkosta.
katolisessa messussa ei ole mitään vikaa, se on hyvä paikka päiväunille.

– 198.✗.✗.,60

lokakuu 12, 2011, 9:53pm

Relgion on mies tehty poliittinen motivaatio, se on manipuloitu vuosisatojen hallita massoja. Se on mitä uskot, ei ole oikeaa tai väärää, koska kukaan ei tiedä varmasti, kukaan meistä ei ollut paikalla silloin. Usko ja myötätunto lähimmäistäsi kohtaan on se, minkä mukaan meidän kaikkien pitäisi elää.

– 216.✗.✗.238

kesäkuu 7, 2009, 3:38am

Katolilaiset ovat Kristittyjä. Jotkut tämän sivun ideoista ovat puolueellisia ja vääriä., Täällä on asioita, jotka ovat väärin – jos et tiedä uskoa ole hyvä, älä kirjoita siitä. Katolilaiset ovat kristittyjä, mutta kaikki kristityt eivät ole katolilaisia. Kuka kirjoitti tämän myös tehnyt tarpeeksi tutkimusta oksat, mitä Katolinen usko tarjoaa uros-kantoja. Miehet voivat olla tehtävissä kuten papit, pysyvien diakonien, diakonit, munkit, veljet, friars, piispat, paavi, mutta myös mukaan lukien molempien sukupuolten asioita, kuten pyhäkoulun opettajille, nuoriso ministeri, ja monia, monia muita kantoja., Myös katolilaiset uskovat, että katolisuus on peräisin juutalaisten uskosta-katolilaiset eivät vain ilmestyneet tyhjästä.
älä kirjoita jostain tekemättä oikeaa tutkimusta aiheen molemmilta puolilta. Kunnioitan näkemyksiänne ja uskomuksianne, mutta älkää kirjoittako jostakusta, joka elses faith ilman asianmukaista tietoa.

– 71.✗.✗.115

huhtikuu 28, 2009, 2:55pm

Kristinusko ei ole katolisuus joten jotkut tosiseikat kaavio on väärin vaikka katolilaisuus on kristinusko., vaikka kristinusko ei ole usko, se on beleif-järjestelmä, jossa on monia kirkkokuntia, kuten baptisteja ja luterilaisia.

– 169.✗.✗.71

syyskuu 30, 2012, 1:51pm

Jos todella lukea ja ymmärtää se, melkein mikä tahansa Uskonto on antanut jotain. Raamattu käskee meitä menemään saarnaamaan toisille, se on velvollisuutemme. Katolilaiset, kristityt jne.. älä tee noin. Mennään, istutaan ja kuunnellaan..Olen parantunut. Ok.
jälleen me (kristityt, katoliset; kirkko) synnyimme ristiinnaulitsemisen jälkeen. (jota me tyrkytimme sille ja ooppeille!, Hän oli se oikea ) ole varovainen, miten suhtaudut uskoosi.

– 173.✗.✗.111

helmikuu 11, 2012, 8:45.

Katoliset uskovat, että on yksi Jumala, kolme jumalallista persoonaa – Isä, Poika ja Pyhä Henki. He uskovat myös, että Jeesus, toinen henkilö Pyhän Kolminaisuuden, on Jumala ja että pelastus tulee Hänen kauttaan yksin.

– 75.✗.✗.182